Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026 06:39
Σε συνεδρίασή του το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Δημάρχων Αττικής εξέλεξε τον Πρόεδρο και τα μέλη του Προεδρείου του. Παμψηφεί για 5η τριετή θητεία εκλέχθηκε ο πρ. Δήμαρχος Πεύκης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.