Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026 14:59
Με τον περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργο Πατούλη, τ. δήμαρχο Αμαρουσίου και μέλος της Ένωσης, συναντήθηκε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ένωσης Δημάρχων Αττικής. Η συνάντηση που έγινε στο πλαίσιο της ενημέρωσης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.